tisdag, december 15

BLÄ

Ibland känner jag att alla måsten kväver min spontanitet och min kreativitet...


Jag har i alla fall skickat in två usla inlämningar, lyckats bränna en skiva som inte fungerar i cd-spelaren och gjort en väldigt ooriginell uppvärmning och misslyckats totalt med att hitta en låt som fungerar till en viss grej. Orkar inte förklara, men det har med dans att göra. Jag ska nog hoppa in i duschen så småningom, mitt morgonhumör som aldrig har varit bra har försämrats kraftigt. Jag måste stryka mina arbetskläder (hoppas att de ens är rena!) och så måste jag rensa min säng på kläder. Min älskade Sally kan inte längre laddas i datorn, det står att enheten inte känns igen. Jag förbrukar mp3:s med en rasande hastighet. Jag förstår inte hur jag lyckas!!
Jag har ätit lite julmat idag. Första gången för i år. Känner mig redan trött på det. BLÄ!
Om en vecka får jag jullov, om en vecka och en dag tar jag tåget upp till min moder och min fader. Jag längtar till om en vecka.

Nej, nu tänker jag tvätta håret. Just nu provar vi det nya märket TRESemmé. I like it, a lot.

Inga kommentarer: