lördag, november 7

Två grejer

Jag har två saker jag ska skriva om i detta inlägg och jag ska faktiskt hålla mig till detta. Få lite struktur.

1. Jag sa senast häromdan att jag inte tänker uppgradera min msn till den senaste versionen för att jag gillade den jag hade. Imorse när jag skulle logga in på msn gick det inte, jag var tvungen att installera den senaste versionen. Detta var inget jag orkade. Alltså struntade jag i det. Nu ikväll när jag skulle logga in hände samma sak. Den här gången installerade jag det och jag tror inte att jag gillar den...

2. Den andra grejen är en lustig msn-konversation. Jag satt här, lugnt och stilla i min soffa. När dessa orden kommer upp i en ruta.
"Förlåt att jag glömde bort att du fyllde år."
Det roligaste är att personen i fråga inte alls glömde bort den. Jag svarade:
"Vad pratar du om?"
"Jag såg bilder därifrån idag och kom på att jag glömt bort det."
"Nej, du skrev ett väldigt roligt facebook-inlägg, det stod 'Hurra'".

Jag kommer inte ihåg svaret jag fick på det. Jag tyckte det var sött att den här personen visade att den bryr sig på sätt och vis. Fast i och för sig, all tid som förflutit och de minnen man faktiskt delar så är det väl inte så konstigt egentligen.

Inga kommentarer: