onsdag, november 18

Drunk people

Jag har väldigt svårt för fulla människor och då snackar vi inte berusade utan för fulla människor. Som inte har kontroll över sig själva, som är aggressiva och inte kan stå ordentligt. Som gör dumma saker och beter sig pinsamt. Jag har svårt för dem. Jag såg en i måndags när jag satt på bussen. Den stod och väntade på att få lämna stationen. Jag tittade ut genom bussfönstret och såg en full idiot som stod och bankade huvudet mot en glasvägg och spottade på golvet och knappt kunde stå. Vem vill leva så? Det är motbjudande och äckligt! Okej om folk vill vara fulla ibland, men måste det gå till överdrift? Håll det på en normal nivå i alla fall.

Jag tycker inte att de är sämre människor, men osmarta. Även om man dricker "för att glömma allt", så tror jag att det finns vettigare lösningar. Eller om man dricker "för att ha kul", så finns det nog roligare sätt att ha kul på! But hey! That's just one guy's opinion!

Inga kommentarer: