fredag, november 13

Numera grå!

Idag har något stort hänt i mitt liv! Jag har gått ifrån vit till grå. Nu undrar ni säkert vad jag pratar om. Det ska jag med stor glädje tala om. Jag är numera medlem i Grå sj prio istället för vit! Åh, livet leker!! =) Det gråa kortet är dessutom mycket finare än det vita och jag får gratis kaffe eller te i bistron och jag får i mån av plats titta gratis på bio och andra bra saker.


Jag har funderat på mitt blivande yrke. Jag ska nog bli VD för Vattenfall. De kan ju tydligen bete sig hur som helst. Det verkar rätt roligt att gå ifrån journalister och vara helt tyst, att typ slänga dörren i ansiktet på dem och få klicka deras samtal. Jag känner att det är något för mig... ;)


Stycke tre. Åt plockmat hemma med mina systrar ikväll och kikade på Bron till Terbitia. Jättesorglig! Men ack så fin! Jag grät... Det gjorde de också, efter konfliktupptrappningen grät de typ hela tiden. Jag grät till och från. Mysig kväll!

Inga kommentarer: