tisdag, november 24

Comhem

Det ringde på dörren. Vi fick panik! Vi väntade inte besök. Skumt! E gick och kolla och beordrade mig att öppna. De andra stängde in sig i sovrummet. Jag kikade genom titthålet. Där stod en snubbe. Intet ont anande öppnade jag dörren och sa hej. Det var en snubbe ifrån Comhem som började prata om bredband och telefoni och en massa grejs. Tjatade på en massa, slutade med att jag fick hämta ut E ur sovrummet och vi satte oss i köket. E fick skriva under kontraktet och när hon sa sitt telefonnummer skämtade han om att han skulle lägga in det i mobilen. Sen skulle vi få Comhems kundtjänstnummer ifall vi ville ångra oss. Då frågade jag lite skämtsamt om vi inte kunde få hans nummer också. Det var ju en väluppfostrad man så det fick vi såklart. Och så gav han lappen med numrena till E och då frågade jag om inte jag också skulle få hans nummer. Vilket jag fick och sedan sa jag att vi har ju en syster till faktiskt.

Så nu har vi hans nummer... x3

Inga kommentarer: